15 Şubat 2011

MAC- Mineralize Skinfinish Natural

msfnatural1

Selamlar
Günlük yüz makyajımın vazgeçilmezlerinden olan Mineralize Skinfinish hakkında bir yazı hazırlamak istedim. Ben bu ürünü kullanmaya başladıktan sonra fondotenlerimin yüzüne bakmaz oldum.

Bu pudrayı 2 şekilde kullanabilirsiniz.

1- Fondoteninizi sabitlemek amacıyla, büyük bir pudra fırçasıyla uygulayarak kullanabilirsiniz. Böylece ince bir katman olacaktır ve suratınız kek gibi olmayacaktır.

2- Kabuki fırçanızla fondotensiz, tek başına uygulayabilirsiniz. Uyguladığınız miktarı arttırarak kapatıcılığını da arttırabilirsiniz. Ama güzel tarafı, yoğun uygulamış olsanız bile hafif bir his veriyor oluşu. Bu şekilde orta seviyede bir kapatıcılık elde etmeniz mümkün.

msfnatural2


Ben yüz makyajımda pratiklikten ve doğallıktan yanayım. Yani cildimin mükemmel görünmesinin bir anlamı yok. Bu ürünü kullanırken sadece gözümün altına kapatıcı uyguluyorum. Sivilce ve kızarıklıklarım için ayrıca bir şey yapmıyorum. Ona rağmen oldukça iyi kapatıyor.


msfnatural3

MAC'in sitesinde ürünün 8 ayrı tonu mevcut. Ben medium kullanıyorum. Amerika fiyatı 27$. Türkiye fiyatından emin değilim maalesef. Kutunun içinde 10g kadar ürün var. Aylardır kullanıyorum ama daha yeni yarına gelebildim :) Yani pahalı gibi görünse bile içindeki miktarı göz önünde bulundurunca fiyatı oldukça hesaplı oluyor.

Yakında günlük yüz makyaj uygulamamı gösteren bir video çekeceğim. Umarım video da uygulamalı olarak etkilerini görebilirsiniz.

hnd

4 yorum:

Ben NW20'yim, sizce bu ton bana uyarmı? rengi bana yakın gibi duruyor, en iyisi gidip denemek aslında. cilt tipinizi bilmiyorum ama studio fix fluid gibi sivilce sorununa yol açar mı bu ürün?

@CrescentQueen: Light ya da light medium olacaktır size. Tabi en uygun rengi gidip deneyerek bulmanızda fayda var. Benim cildim yağlıya dönük karma. Pudra olduğu için sivilceye yol açacağını zannetmiyorum. Ama Studio Fix Fluid de bende sivilce yapmamıştı. Hafif formülünden dolayı sivilce yapmaz herhalde.

Türkiye'de fiyatı 60 TL. Daha geçen sene ben de aldım ve oldukça memnunum.

bu hangi rengi ? buğday tenliyim hangi rengi bana gider kararsızım :S

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More